یک تعاونی

تجارب من در تأسیس و تشکیل یک شرکت تعاونی دانش بنیان

تجارب من در تأسیس و تشکیل یک شرکت تعاونی دانش بنیان

تدوین اساسنامه

پنجشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۵۳ ب.ظ

در این موقعیت نوبت به تدوین اساسنامه می رسد. فرم خام اساسنامه را باید از انتشارات اداره ی تعاون شهرستان دریافت کرد. الیته میتوان فایلهای الکترونیکی آن را نیز از سامانه ی ثبت و تشکیل تعاونی ها (پس از دریافت موافقت نامه تشکیل تعاونی و فعال شدن مرحله ی دوم) نیز دانلود کرد. در سایت با انتخاب نوع تعاونی، اساسنامه تیپ تعاونی مربوطه قابل دانلود می شود. 

در اساسنامه مکانهایی به طور نامشخص و خالی قرار داده شده است که باید متناسب با فعالیت شرکت، آنها را پر کرد.

متأسفانه به دلیلی که هنوز مشخص نشده است، کارشناس تشکیل تعاونی، الزام کرده است که اساسنامه ی تعاونی در فرم خام چاپی دریافت شده از انتشارات تحویل شود، در حالیکه مکان تعیین شده برای نوشتن موضوع، اهداف و تبصره های مورد نیاز بسیار کم بوده و نوشته ها نا منظم میشود.

پیش نویس این اساسنامه در دسترس اعضاء قرار میگیرد تا قبل از جلسه ی مجمع عمومی عادی، آن را مطالعه نمایند.

۹۵/۰۲/۱۶

نظرات  (۱)

سلام و خداقوت
خیلی وقت بود که جای خالی همچین سایتی در فضای مجازی رو احساس میکردم. و مشغله زیاد من هم مانع از این میشد که خودم دست بکار شوم. خدا خیرتون بده. قطعا آموزش عملی و گام به گام تشکیل تعاونی و اقدامهای پس از تشکیل اونهم با قلم یک متقاضی تشکیل تعاونی بسیار تأثیرگذار تر از مشاوره هایی است که امثال ما کارشناسان شاغل در بخش تعاونه.
ضمن تشکر از شما
ازتون میخوام که این تجربیات ارزنده و آموزشهای علمی و عملی تون رو بصورت مستمر در این وبلاگ ارائه بدین تا هم زکات علمتون بشه و هم راهگشای دیگران.
بنده هم به نوبه خود ضمن لینک کردن وبلاگتون در وبلاگ تعاون یار، مراجعانمون رو هم به دیدن این وبلاگ و کسب آموزشهای کاربردی، راهنمایی خواهم کرد.

شما رو با عنوان آموزش عملی و گام به گام تشکیل تعاونی لینک خواهم کرد.
اگر خواستید با عنوان دیگری باشه، بفرمائید تا اصلاح کنم.
چشم به راه نظرات و راهنماییهای شما در بهبود وبلاگ تعاونیار هستم.
متشکرم
رئیسیان
پاسخ:
سلام
نوشته ی شما اسباب دلگرمی بیشتر من در گزارش تجربیاتم شد.
من هم از سایت تعاون یار بسیار بهره برده ام.
موفق باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی