یک تعاونی

تجارب من در تأسیس و تشکیل یک شرکت تعاونی دانش بنیان

تجارب من در تأسیس و تشکیل یک شرکت تعاونی دانش بنیان

از سر گیری فعالیت

چهارشنبه, ۲۴ شهریور ۱۴۰۰، ۰۳:۱۳ ب.ظ

بسم الله

پس از سه سال ترک فعالیت در تعاونی تصمیم گرفتم که شرکت را مجدداً فعال کنم و آن را در زمینه فعالیت دیگری به کار بیاندازم. روزگار نسبت به گذشته فرق کرده است انگار. اولین چیزی که با آن رو برو شدم، سامانه جامع و هوشمند تعاونی های کشور است. ظاهرا هر تعاونی یک کارتابل در این سامانه دارد که مدیرعامل به آن دسترسی دارد. سعی کردم وارد آن شوم ولی پیام میداد: "اعتبار کاربری شما منقضی شده است!" از بخش ارتباط آنلاین سایت خواستم که به من کمک کنند. ایشان گفتند که باید دوباره با نقش مدیر عامل ثبت نام کنی و منتظر تأیید اداره تعاون بمانی. من هم این کار را کردم و در بخش اعلام عضویت، خود را به عنوان مدیر عامل اعلام کردم. و منتظر تأیید اداره تعاون ماندم. ظاهراً باید با ایشان تماس بگیریم و از آنها بخواهیم که افعال سازی نام کاربری ام را انجام دهند. به هر حال بیش از دو سال است که از اتمام دوره تصدی مدیریت عاملی ام میگذرد.

 

ادامه دارد...

نظرات  (۴)

۱۷ آبان ۰۰ ، ۲۲:۳۷ بابک اهرامی

درود بر شما جناب بزرگوار

 

ابتداً بسیار سپاسگزارم که تجربیات تان را بصورت دقیق و با مستندات در اختیار ما قرار می دهید

خداوند خیرتان بدهد

 

امکانش هست مراحل تغییر هیئت مدیره ایی که در حال حاضر مدت تصدی 3 ساله شان منقضی نشده است اعلام بفرمایید

 

در شرکت تعاونی می خواهند نقل و انتقال سهام انجام شود

سپس سهامداران جدید هیئت مدیره را تشکیل بدهند

و صاحبین امضای مجاز هم انتخاب شوند

تغییر آدرس نیز باید انجام شود.

 

حدس می زنم 4 صورتجلسه دارم

که سه تای آن هیئت مدیره است

 

ممنون می شوم راهنمایی بفرمایید برای هر مرحله چه مدارک یا فرم هایی مورد نیاز است

 

ایمیل م را در بالا ثبت کردم اگر نیاز به ارتباط نیز است لطفا شماره تماس به ایمیل بنده ارسال بفرمایید مزاحمتان شوم

 

با سپاس

 

پاسخ:
با سلام و ادب
از خدا سپاسگزارم که تجربه نگشاتهایم برای مخاطبین مطلوب واقع شده است.

فکر میکنم در مورد تمامی فقرات مذکور پست های مجزایی وجود دارد که این موارد را تشریح کرده است. لطفا تورقی در میان صفحات وبلاگ بفرمایید. خواهید یافت.

با احترام
۱۴ مهر ۰۰ ، ۲۳:۰۶ کریمان ابراهیمی

سلامی دوباره حضور استاد

اگه امکانش باشه شماره تماس بفرمایید من با شما در تماس باشم یا به ایمیل بنده پیام بفرستید-با سپاس فراوان از شما

پاسخ:
سلام بر مخاطب عزیز
من "استاد" نیستم.
در خدمت شما هستم با ایمیل yek.taavoni@chmail.ir

امیدوارم مطالب وبلاگ ، که تجارب اندوخته من است، برای شما مفید واقع شده باشد.

با احترام
۰۵ مهر ۰۰ ، ۲۳:۵۱ کریمان ابراهیمی

ضمنا درباره اوراق سهام و مالیات برای انواع شرکتهای تعاونی هم راهنمایی می فرمایید.

پاسخ:
با سلام

این مطلب را مطالعه بفرمایید

۰۵ مهر ۰۰ ، ۲۳:۴۹ کریمان ابراهیمی

با سلام و مهر خدمت شما

من قصد دارم یه شرکت تعاونی توزیع کالا تاسیس کنم یه سری اطلاعات از اینترنت سرچ کردم اما شما بزرگوار که این مسیر را رفتید خواستم از تجربه گرانقدرتون استفاده کنم اولین قدمی که باید بردارم چی هست؟

پاسخ:
با سلام و ادب
از اینکه تصمیم به تأسیس یک تعاونی گرفته اید شما را تحسین میکنم و از خداوند میخواهم که شما را موفق کند.

اگر منظورتان از تعاونی توزیع کالا، یک تعاونی مصرف معمول است که کالاها را بین اعضا توزیع میکند، باید عرض کنم که این نوع تعاونی یکی از تعاونی های رایج است.
برای این کار میتوانید از اولین مطلبی که در این وبلاگ گذاشتم، شروع کنید و مطالب را مطالعه کنید. اولین گام را در این مطلب میتوانید بیابید و گامهای بعدی در مطالب بعدی ...
فقط به این موضوع توجه داشته باشید که سامانه تعاونی ها با آنچه در این وبلاگ آمده است، تفاوت دارد.

گام به گام موارد را مطالعه بفرمایید و پیش بروید. کارشناسان اداره تعاون شهرستانی که در آن قرار دارید، به شما در هر گام کمک خوواهند کرد. من همه حرفهایی که میتوانم بزنم را در این وبلاگ شرح داده ام.

... خود راه بگویدت که چون باید رفت...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی